TEKNOLOGI

Japansk kvalitet & Design

Twitter Technology Co Ltd. 

Tlf. +45 22 58 80 70

Twitter cykler insisterer på ideen om "stram holdning", "mode” og ”individualisering". Vores cykler er designet i overensstemmelse med ergonomien for at skabe et bedre cykelprodukt til vores kunder. Den er et præcisionsprodukt som er lavet til professionelle samt nybegynder inden for cykelsporten, hvilket vi fra Twitter cykler er meget stolte af. 


Vi følger vores forretningsstrategier "Fashion Design” og ”Global Marketing". Vi koncentrerer os om at fremme en medium high end cykel, hvilket bliver det næste inden for cykling.


Cykelrammen er lavet af et aluminiumlegering materiale. Den er støbt af en præcis svejsning og skæring, hvor cyklen derefter bliver behandlet af verdens top T4 / T6 varme behandlingsteknologi, hvilket giver cykelrammen en høj kvalitet. De dele der har et stort krav til størrelsen, vil være præcist bearbejdet, og endelig skal alle dele monteres manuelt, og inspiceres strengt, i forhold til de høje standardkrav. Det gør, at hver Twitter cykel er samlet perfekt.


I 2015 introducerede Twitter en ny kulfiber mountainbike, Road cyklen, hvilket er en del af Twitters produktudvikling. Cyklen har et nyt og mere avanceret design samt en anden fremstillingsproces.

Twitters carbon cykler er lavet af carbon fibre på højeste niveau, og støbt af en gennemprøvet teknologi. Kompositmaterialerne i Twitters cykler er T1000, som har højeste kvalitet der er støbt ved kompleks og præcis teknologi, præcis skæring og klassificering af kulfiber manuelt. Cyklen er derefter samlet med en fin manuel, hvilket når op til 60 procedurer.


Twitter cyklers belægning er keramiske overfladebehandlinger, vores logo er trykt med skåret farveproduktionsproces, hvor der bruges den mest avancerede maling til, at sikre styrken og vejrets evne til at ødelægge belægningen.


Sælgerne, af Twitter cykler samler den færdige cykel efter meget strenge krav. Cykelrammen, transmissionssystemet og hjulsætter er meget nøje udvalgt for hver enkel cykel. Hver enkel del har alle været igennem meget strenge type test og felt verifikation for at sikre en samlet portefølje for cyklen. Cykelrammerne har alle en VIN, så QC kan følge alle produktions forløb, og sikre den gode kvalitet.

Twitter er altså en cykel for den professionelle, men også nybegynderen som skal have en cykel af god kvalitet.


Hvad er EPS-teknologien inden for cykelramme.


TWITTER Bike har lanceret kulfiberrammer, der er lavet af EPS-teknologi, men hvad er EPS-teknologi? Det ser ud til, at mange mennesker ikke kender det.


I dag skal vi tale om, hvordan man bruger EPS-teknologi til at lave carboncykelrammer. Hvad er kendetegnene for de rammer, der er lavet med EPS-teknologi.



EPS Ethyl Poly Styren.



Doren fremstillet af et termoplastisk materiale lavet af polystyrenforbindelse, der er i overensstemmelse med den indvendige diameter af rammen, bruges som grundlag for fremstilling af rammen. Hvis stabiliteten i rammens samlede kvalitet kan forbedres, forhindres de indre rynker i at øge stivheden. I markedets forfølgelse af en meget stiv ultra-let ramme kan denne teknologi i høj grad forlænge rammens levetid og forbedre dens sikkerhed. I produktionsprocessen coates kulfiberlaget på EPS'en, og dornen trækkes ud, efter at den er stabiliseret ved støbning. Hvis TPM-teknologien (termoplastisk lagteknologi) kan kombineres yderligere, kan den ultralette ramme maksimeres. God sikkerhedseffekt.

Processerne




Brug af EPS-teknologi til kulfiberprodukter giver følgende fordele:

1. Har et robust kabinet af fiberfiber, hvilket gør rammen holdbar og robust og let i vægt

2. Har et forhold mellem styrke og vægt, styrke og stødabsorberende egenskaber gør det effektivt for rammen

3. Reducer den for høje spændingskoncentration inde i rammen

4. Stabilisering og glathed mellem laminaterne i det indre lag af rammen og samlingen

5. Den færdige ramme har et lyst og glat udseende.

6. Den færdige ramme har høj hårdhed, god sejhed, god styrke og god vedhæftning.

7. Det færdige produkt af rammen har en lang levetid og stabil kvalitet.




Vi skærer den færdige carbon road frame (T10 PRO) og carbon mountainbike frame (STRIKE PRO), så alle forbrugere kan se den interne struktur og udførelse. Selv hvis dine øjne ikke ser det, skærer vi ikke hjørner. Fagfolk skal vide, at fordelene ved kulfiberrammer fremstillet af EPS-teknologi ikke kan matches med almindelig teknologi. Der er også perfekt antiknock-ydeevne for at gøre det stærkere.

Carbon T800/T1000


Forskellen og forklaringen kort på T800 og T1000 rammer er en T1000 Ramme er lettere og har en højre trækstyrke samt den er stivere. 



T800 og T1000 cykel rammer brugs til de mest avanceret Recercykler og mountainbike nu til dags.



Men hvad er så Carbon K18 eksempel.


Når man ser der står Carbon K3 K6 K12 eller K18  eller mere.

12K betyder, at der er 12.000 filamenter pr. "Træk og 3K betyder, at der er 3000. Bugsering som nemt afvikles fra rullen til brug. Hvert carbonfilament i slæbet er en kontinuerlig cylinder med en diameter på 5-8 mikrometer og består næsten udelukkende af kulstof.


3K kulfiber: Den mest populære, mest almindelige kulfiber. Det giver pladen et klassisk carbonfiber-look. 3K er arbejdshesten for kulfiber. Det er let, relativt stift og let at få og fremstille. 3K fik højere forlængelse før fiasko og ultimativ styrke end 6K, 9K eller 12K. Fordi 3K er et mindre bundt fibre, kan tyndere stof væves end med 12k, eller tyndere slanger kan filament vikles, men hvis fiberen har samme kvalitet, påvirkes stivhed og styrke ikke af slæbestørrelse. Det bruges inden for luftfart, industri  og sportsudstyr samt rekreationsvarer.


12K kulfiber: Nogle fabrikker bruger muligvis 12K for at holde omkostningerne nede, fordi stoffet er billigere end de andre K-er. 12K er lettere at fremstille, derfor behøver du kun 1 lag i stedet for 3 lag, så mindre arbejde men også og billigere. Nogle siger, at de ikke kan lide 12K, fordi mønsteret ser stort og robust ud. Generelt jo større vævet er, jo stivere er det, men er også tungere. Det har en højere trækstyrke. Det er ikke egnet til visse dele af cyklen.12K brugs normalt til T1000 Carbon rammer hvor 3K/ 18K er til T800/ T900 Carbon rammer.


 






Kontakt os

+45 22 58 80 70

Address: Stæremosen 32

     Post: 3250 City: Gilleleje. Denmark

     

     Åben Telefon alle dage 10:00- 18:00

     Mandag- Fredag.

 

     

    Butikkers åbningstider 


    Torsdage fra kl 13:00 18:00

    Lørdage  fra kl  11:00 14:00